torsdag 4 februari 2010

Mera jobb!

Det blir jobb imorgon med för min del :) KUL! Det var jättemysigt där och ungarna var precis som ungar är ;) Det tog inte många timmar innan jag hörde ett barn säga BusMaria...inte direkt något jag är ovan vid *L*

Yes Annsso! Hur man nu kan "glömma" sånt när man är vänner... Jag påstår dock inte att jag är världens bästa själv MEN när vissa människor lyckönskar mig och glädjs åt mig ger det mig en liten påminnelse om att bete mig likadant tillbaka, men iofs tror jag att jag är rätt så bra på det. Men man kan aldrig vara säker ;)

Jag ska koppla av ett par minuter och smälta det som sades hos läkaren och ta bort plåstret som jag fick efter att de tömt mig på 4 rör blod (OBS tro nu inte att det var något negativt), innan jag ska hämta Jimi från jobbet...

Vi som trodde att vi skulle ta helgen tillsammans ikväll, eftersom han är ledig imorgon...haha så kan det gå men jag jobbar GÄRNA!

På lördag blir det försenad 30års fest för karln min trots allt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar