onsdag 27 januari 2010

Baka liten kaka...

...men det blev en paj! Med svarta vinbär! Jag ska ta med den till svärmor senare. Lägger ut receptet om den är god ;) Den ser smarrig ut iaf.

Idag har det inte hänt överdrivet mkt. Jag mår inte så bra idag. Så jag har mest bäddat ner mig här i soffan och gjort i princip ingenting. Detta har jag alltså lovat Jimi, han är lite orolig av sig ;) Men jag smet ut i förmiddags, var ju tvungen att handla så jag kunde baka pajen. Sen var jag en snäll dotter och körde hem mammsen från jobbet, det snöar ju hur mkt som helst och ja hennes bil vet ni ju redan hur det ligger till med... Vi var även ner till pappa och tände ljus och gjorde lite fint. Idag är det redan 5 månader sedan... jag saknar honom var dag...

Kanske ska berätta att måndagskvällen bjöd på ett litet besök hos Sandra och Mathias i Bovik :) Jättetrevligt!!!! Och igår var jag en stund hos Nilla och sedan bjöd Jessica och Engla på middag! Malin och Sami var också där, så trevligt så! Alltid skönt att få ventilera lite med diverse vänner :)

Imorgon är Jimi äntligen ledig!!! Det ska bli skönt, antingen hinner vi med en massa eller så är vi bara hemma och slappar, kanske behövs om jag nu är sjuk eller nåt...

Nu ska jag vila en stund innan jag beger mig ut i snörusket.

2 kommentarer:

  1. Bra att jag blev påmind om att du har en blogg :-)

    SvaraRadera
  2. Jag testar gärna nya recept som sagt:)
    Kanske blir den där pajen mer till våren:) I sooolen.. hihi. Hur mår du?
    Kram/A

    SvaraRadera