tisdag 24 november 2009

Lite julklappar!

Efter jobbet idag åkte Mia och jag till Rusta och lågprismagasinet och köpte julklappar till våra barn + att vi köpte med till Nyckelpigans barn. Vi hade en trevlig stund och passade också på att köpa lite annat... Jag lyckades få med mig 2 julklappar hem :D Sedan skulle Mia vidare och hämta upp sin son från boxningen så då tog jag mig en tur till Marieberg. Det var evigheter sen!!! Jag utnyttjade det jag hade kvar på mina presentkort + lite till och unnade mig lite nytt. Också det evigheter sen! Jag har nog bara lagt pengar på renoveringen på sistone, och mer blir det imorgon då allt kul ska köpas, får se hur det slutar ;)

Idag gjorde jag julgranar tillsammans med mina barn på jobbet :) Jättefina! Kanske kommer ut en bild på dem nån dag :) Vi började även göra stjärnor av glasspinnar :D

För tillfället tittar jag på Ugly Betty och bara väntar på att Jimi ska sätta in sin nyckel i låset och vrida runt och öppna och kliva in, då ska jag FLYGA PÅ HONOM, om inte Tarzan hinner flyga på mig förstås ;) Imorgon ska Tarzan till veterinären, hoppas verkligen att det går bra och att det inte är nåt allvarligt!!! *orolig*

Trevlig kväll kära läsare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar