måndag 23 november 2009

Fullspäckat men ändå inte?!

Hallåj!

Ny vecka då... Det känns som om det händer en massa denna vecka men just nu har jag liksom tråkigt! Sedan jag kom hem för en timme sedan har jag gått igenom julgrejer och funderat över vart allt tagit vägen!? Jag har ju flyttat en del men det är konstigt...undrar om en del kan finnas i Kronhagen eftersom julen firades där förra året?! Jag tror inte att jag har min egna arbetstid på hela veckan nästan. Jag har bytt en massa tider, idag för att jag inte vill öppna 6 på måndagar när jag åker från Hällefors då. Sen har jag bytt tid för att jag måste besikta min bil denna vecka och det enda som fanns var förmiddagstider. Och det betyder att jag bytt varenda dag jag slutar tidigt denna vecka så då bytte jag onsdag med. Vilket är den mest passande dagen att sluta tidigt! Jimi kommer sent imorgon kväll och på onsdag ska vi shoppa allt nytt till sovrummet!!!!!!! Ska bli så kul! Sedan är det en massa kul som händer på jobbet denna vecka, jag har fått för mig det i alla fall. På torsdag har jag kvällsplanering och denna vecka ska vi göra fint inför jul, alltså ta fram alla saker :) och på fredagsmorgonen har vi grötfrukost för alla barn och föräldrar och sen håller vi ju på med en massa julpyssel såklart!!! Det är så mysigt :) Imorgon ska jag och mina barn börja göra julgranar och efter jobbet ska Mia och jag åka och köpa julklappar till alla barn + lite till. Ni ser! Kanske ganska fullspäckat ändå?!

Hmm...nu ska jag nog sysselsätta mig med att räkna lite på allt som vi ska köpa till sovrummet!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar