onsdag 21 oktober 2009

Feber :(

Hallåj!

Nu har jag kommit hem från APT:n på jobbet...igår tog jag sprutan eftersom jag tillhör riskgruppen. Idag har jag haft så ont i armen att jag knappt kunna använda den och framemot eftermiddag satte febern till...Inte så mkt men den är i kroppen iaf. Känner mig lite halvsnurrig. Men är det detta som krävs för att slippa baconsnuvan så fine!

Idag har jag förklarat mina beslut för de inblandade, känns så gött! Nu är det bara ett litet tag till som jag/vi behöver stå ut! Det kommer bli kanoners! Tredje gången gillt, det är jag säker på!!! Det har ju aldrig varit bättre!

Bara en massa som behöver skrivas och ordnas med nu och lite väntan så!

Helgen har varit jättebra! Mysig! Blev en dag med Liv i lördags när Jimi jagade. Kvällen avslutade vi med bananlikör blandat med Hpnotic och fruktsoda hos svärmor...

På måndagen efter jobbet var Jimi här och väntade och han var kvar ändå tills imorse. Vi har verkligen fått en massa värdefull tid tillsammans de senaste dagarna :D

Jag tror att jag ska ta ett bad och försöka värma mig, sedan skriva lite om jag orkar och bara slappa innan sängdags.

Tjo!

1 kommentar:

  1. Härligt Maria..! Tror mig kunna gissa vad som är på gång! Himla roligt!! ;) Kram!

    SvaraRadera