onsdag 19 augusti 2009

Slut på semestern...

Mmm då var mitt livs första semester över. Har jobbat i 3 dagar nu och det går kanoners! Lite nya barn på vår avdelning och ett par stycken på de andra, och vad alla har växt!!! Så än så länge går det bra! Jimi var visst ledig i måndags så han åkte med mig tidigt på morgonen så vi fick en natt extra sen för han började inte fören 1 igår :) Igår fyllde jag ju år också och slutade tidigt så jag styrde kosan mot Hällefors såklart! Fick en present av Lukas och Astrid, så rart :D Sedan hade mammsen gjort en smörgåstårta, mormor kom på fika. Blev lite presenter och så. När Jimi kom hem från jobbet blev det en massa mys och så fick jag en så fin present *L* Han är så gooooo min karl, vet precis vad jag gillar <3

Imorse var jag dock tvungen att åka tillbaka till Örebro så nu blir det den första natten ensam på läääääänge...det går säkert bra, det bästa är ju att det bara handlar om 2 nätter och inte 4!!!!

Imorgon kommer brorsan, Petra och grabbarna och fikar! Ska bli trevligt. Helt ärligt orkar jag inte skriva mer nu...haha...helgen var bra iaf!

Bjuder på nån bild istället :)

Ett hjärta från mitt hjärta ;)




En glad 24åring :)



Lukas, jag & Jimi i fredags



Liv & Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar