onsdag 26 augusti 2009

Länge sedan

Tjo!

Nu var det ett tag sen som jag bloggade, sorry ;) Hehe...har haft fullt upp! Får väl uppdatera mina läsare lite :)

I fredags gjorde vi inget speciellt när jag kom till Hällefors, lagade lite gott och kollade på film och mös. Lördagen däremot...vi tog med oss Astrid och Lukas till Örebro. Vi skulle till Monica (Jimis syster) och Micke på grillning och festligheter. Det var riktigt trevligt, blev ett par stycken till också. Vi fick massor av god mat och ett tag var jag uppe i 5 glas med olika innehåll haha! Natten spenderade iaf jag och Jimi på en uppblåsbar madrass. Det var ingen höjdare...en viss karl var lite berusad och skulle prompt ligga tätt intill så all luft pressades undan och tillslut gick den ur så när vi vaknade låg vi på golvet. Iofs så sov jag inte så speciellt mkt ändå. Men vi hade det riktigt bra, kom hem framåt söndagskvällen.

Nu rastar jag lite här...Jimi och Tarzan kom igår och stannar veckan ut, sååå härligt!!! Igår hälsade vi på hos brorsan en sväng. Tarzan skrämde livet ur Lovisa, deras katt ;) Idag hade vi tänkt oss en promenad runt Oset men vädret är ju skit :( Blir väl en sväng till Bauhaus och kolla in tapeter ;) och sen en liten tur på Marieberg och se om jag hittar något annat till bröllopet på lördag!

Annars kretsar tankarna kring lite grejer som jag har svårt att ta ställning till, men egentligen inte. Usch det är skitsvårt, men men...det löser sig, tur att det finns ett par som tycker som jag i detta!!

Nog nu, ska sula med annat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar