torsdag 13 augusti 2009

Dålig uppdatering om läget

Yes men så är det...jag har ju semester...iaf till på måndag morgon 07.30, kan bara meddela att ångesten infann sig under tisdagen när jag insåg hur lite det är kvar. Det blir bara värre och värre och det är ofta som tårarna är nära. Har inget emot att gå tillbaka till jobbet, det är just min och Jimis situation som är jobbig! Sovmorgon tillsammans 2 nätter varannan helg liksom... Det är liksom nu det verkligen har känt som på riktigt. Det har det ju alltid gjort men på riktigt riktigt liksom! Har ju fått en föraning om hur vårt gemensamma liv kommer bli. Tanken är att vi inte ska ha det så här så länge till. Året ut på sin höjd ungefär. Vi jobbar på att lösa situationen, så nu vet ni! Inget är ju omöjligt ;) Jag vet vart jag vill vara och det är precis där han vill ha mig!!!

Ska njuta så mkt vi kan de sista dagarna!!

Det har inte hänt alltför mkt...igår tog vi med svärmor och Lukas till Borlänge. Jag fyndade som tusan!!!! Sen blev det en liten roadtrip i Dalarna så vi var borta hela dagen, sköööönt!!

Nu blir jag strax hämtad av Johanna, ska bli med henne till Örebro en sväng. Ska bli kul att umgås med henne såklart, men Örebro kan kvitta haha! Iofs ska vi bara fram och tillbaka och hämta en grej.

Lär ge mig innan Jimi anfaller med dammsugaren ;)

1 kommentar:

  1. vad härligt maria:)allting löser sej när man älskar varann!:)puss

    SvaraRadera