tisdag 21 juli 2009

Har försökt fixa lite med bloggens utseende

Ja jag är ju inte direkt vidare värst haj på det här men det kanske löser sig om jag inte tröttnar på det. Det får bli som det blir till en början. Får ju se om det finns något intresse av att läsa min blogg också...men visst är det allt lite skönt att bara skriva för sig själv också!!! Så det så ;)

Fasiken vad tiden gått fort sedan jag började med detta...eller ja tiden har väl i princip gått fort hela dagen. Var uppe tidigt imorse och jobbade. Gick hem vid lunch eftersom det just nu är såååå lungt på jobbet, inte många barn direkt. Jag passade på att bli klippt inför SEMESTERN som närmar sig med STORMSTEG (3 dagar kvar). Jag testade en av frisörerna på Bellbox på Marieberg. Jag är faktiskt riktigt nöjd. Nu är det kort igen!

Tänkte fördriva de närmsta 2 timmarna med tv-tittande och ännu mer längtan efter semester och min karl som jag saknar fruktansvärt mkt, som alltid under veckorna. Ska bli skönt med 3 veckor tillsammans :)

Nej ni...får se om någon eller några hittar hit snart :)


Over and out tills vidare!

1 kommentar:

  1. Heeeej jag har hittat hit och är den första som kommenterar också! Kul och se dig idag på M-berg, där vi alltid träffas ;) Jag kommer nog glida in här lite nu och då och kolla läget. Ha det gött på semestern! // Johanna W

    SvaraRadera